Pressearbejde

PRODUKTER OG YDELSER

Når alle råber

Offentlige og private virksomheder kæmper hårdt om en offentlig opmærksomhed, der springer fra emne til emne. Den er hæmmet af årtiers tilbagegang for mediehusene - stadigt færre læser fx avis og stadigt flere får deres viden fra de sociale medier.

En overflod af pressemedarbejdere kæmper om taletid i medier, som har skåret massivt på antallet af journalister. De tillbageværende har ingen tid til løse idéforslag

Oxby har arbejdet med journalistik og pressearbejde i årevis.Vi sikrer, at din historie ikke løs i kanten, men oplagt interessant for en travl journalist eller redaktør.

Sådan gør vi

For at få dit produkt, budskab eller ide frem til den målgruppe, du drømmer om at nå, forvandler vi din idé til et konkret forslag til en journalist eller en velskrevet artikel. 

Vi kombinerer ofte journalistisk indhold med de sociale medier. For eksempel gennem infografik, der forenkler det komplicerede. Vi "sælger" også historier til medierne - og tager ikke penge for det uden et eller flere resultater. Vi har et særlig øje for at spotte de oversete og mindre medier, der regionalt eller i en branche sætter dagsordenen hos en målgruppe - en som dit brand gerne vil nå.



Jyllands-Posten, debatindlæg

DEBATINDLÆG


Djøfbladet, artikel

ARTIKEL


Hand-Out text for Djoef

FLYER


Social Media Graphics

SOCIALE MEDIER


NYHEDER


 

 

da_DK